Strategie & Concept

HOE RAAK JE ONLINE DE JUISTE SNAAR BIJ JE DOELGROEP ?

Bright Online heeft een krachtig team van strategen en conceptdenkers om zich heen. Zowel denkers als doeners die zich goed kunnen inleven in jou en jouw doelgroep. We luisteren graag wat je ambitie is en welke concrete doelen je wilt bereiken.  Samen met jou denken we na over de online doelgroepen,
Wie zijn ze? Wat beweegt ze en hoe activeren we ze?
Zodra we dit inzichtelijk hebben gaan wij aan de slag met het bedenken van het creatieve concept, een kapstok waarmee we de ziel van jouw bedrijf  of organisatie verwoorden.

 

Strategie

We communiceren het makkelijkst met iemand die je perfect begrijpt en waardeert om waar je goed in bent. Maar hoe zorgen we ervoor dat juist die mensen jouw website gaan bezoeken? Om hier achter te komen moeten we eerst weten wie je écht bent en wat jou of jouw organisatie écht uniek maakt. Best lastig om dit over jezelf te moeten zeggen? Daarom helpt Bright Online jou met dit vraagstuk! We organiseren een prikkelende brainstormsessie waarbij we je helpen om keuzes te maken en duidelijke doelen te formuleren. Het resultaat is vaak erg verhelderend en deze output dient dan ook als basis voor de positionering van je merk.  

Op basis van je kernwaarden, je intrinsieke motivatie (why) en werkwijze ontwikkelen we een uniek merkverhaal!

Concept

Kernwaarden zijn helder, doelen zijn gesteld, positionering is gekozen en je merkverhaal is scherp…. En dan is het “de kunst” om dit te vertalen naar een creatief concept. De verpakking van de merkbelofte. Bright Online ontwikkelt een creatieve kapstok waarmee we je doelgroep aanspreken en de ziel van je bedrijf of organisatie verwoorden. Het logo, de beeldentaal, de grafische elementen en het font (lettertypes) sluiten naadloos op elkaar aan en roepen een duidelijk gevoel op.

Het resultaat? Een identiteit die bevestigt hoe jij je als merk gedraagt en klanten die zich hiertoe voelen aangetrokken.