Web development

TECHNISCH VERHAAL, WIJ MAKEN HET JE MAKKELIJK!

Bright Online tovert met code, onze mensen ontwikkelen innovatieve online belevingen.
Geen abracadabra. We zijn helder, innovatief en betrokken.

Wij introduceren, Bright Brixx!

Website onderhouden een lastig verhaal? Vergeet het maar!
Met Bright Brixx is dat verleden tijd, door de slimme opzet kan gebruik gemaakt worden van zogenaamde 
bouwstenen. Hierdoor kan er op simpele wijze content aangepast of toegevoegd worden.

Ons eenvoudige online stappenplan

Om een goede rendabele website neer te zetten zal het volgende proces gevolgd
moeten worden.

1. Gebruikersprofiel

Wie is eigenlijk je doelgroep? Dit fictieve persoon vatten we samen uit verschillende metingen en feiten. Dit is je voorbeeldpersoon.

2. Inventarisatie

Beginnen bij het begin. We maken samen een inventarisatie wat we eventueel weer
kunnen gebruiken en wat nog extra nodig is om de gewenste resultaten te bereiken. Ook de invloed van seo valt hieronder.

3. Wensen & eisen

Samen gaan we aan de slag om de wensen & eisen te bepalen. Denk hierbij bv. aan
welke doelgroep je aan wilt spreken, maar ook welke functie de website moet hebben.
Dit kan zowel informatief als ook verkoop gericht.

4. Functioneel ontwerp 

Het functionele ontwerp geeft alle functies weer die gemaakt worden. Omdat het
alleen de functies betreft kan er goed nagedacht worden over usability en flow zodat
de bezoeker enkel het pad bewandeld zoals deze bedoeld
is.

5. Grafisch ontwerp

Positioneren op de markt. U wilt uw product of dienst aan de man brengen. Het
grafisch ontwerp is een belangrijk element als het gaat om herkenning. Affiniteit
hebben met een merk of bedrijf komt deels door ‘psychologische’ keuzes; kleuren die
activeren of juist vertrouwen uitstralen. Dit alles is vast te leggen in het grafisch
ontwerp.

6. Ontwikkeling

Nadat alles vast is gelegd betreft keuzes, wensen & eisen volgt de ontwikkelingsfase.
Hierin komt de website ‘tot leven’. Het grafisch ontwerp wordt geprogrammeerd
zodat deze straks op elk device goed te zien is en dat de gebruiker interactie krijgt.
De website is klaar voor het echte werk. Hij is gevuld met dummy content. Zo kan er
snel een beeld verkregen worden hoe de website eruit ziet. De website staat inmiddels
online maar afgeschermd voor de buitenwereld.

7. Afwerken content/website

Nu volgt de afwerking van de website. In dit stadium wordt de dummy content
vervangen met de juiste content. Nadat dit gedaan is volgt er nog een controle ronde
of alles goed staat.

8. Livegang

Yes! Het moment waar het om gaat. Je website komt online. Je doelgroep gaat kennis
maken met je product of dienst. Om dit allemaal meetbaar te maken wordt er gebruik
gemaakt van Google analytics. Zo kan bekeken worden welke pagina’s populair zijn
en welke pagina’s bijgestuurd moeten worden.